2010/03/27

My web design works.


私がデザインのお手伝いをしたwebサイトがオープン致しました。
ベースとなるデザインを、もう一人のデザイナーさんの監修のもと、設計していきました。

Google MapとBlogの応用と和のような雰囲気(明朝の漢字が多いからかなー?)が、このジャンルのサイトにはなかなかない新しいスタイルだと思います。
Flashじゃないけど動的な仕組みが面白いので、ぜひ見てみてください。

I designed web site about Jodo Shinsyu with designer in the company which I'm working.
This site is interesting structure by Google Map and Blog that is wrote by priest.
Please check it site.

No comments:

Post a Comment

my favorite magazine gallery